reklama

Preteky v hádanke

Na preteky sa prihlásili štyria chlapci: Miloš, Tomáš, Šimon a Matúš. V deň pretekov však bola hmla a nebolo vidieť, kto bol prvý, druhý, tretí a štvrtý. Spýtali sme sa preto závodníkov. Skúste prísť na poradie. Dôležité! Jeden z nich nehovorí pravdu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Tomáš: Ja som bol druhý. Šimon bol posledný. Miloš bol pred Šimonom.

Šimon: Ja som nebol tretí, Matúš bol druhý, Miloš bol posledný.

Matúš: Ja som bol prvý. Šimon nebol druhý a Tomáš nebol tretí.

Miloš: Ja som bol tretí, Šimon nebol prvý a Tomáš bol druhý.

Odpovedajte do diskusie.

Zuzka Ščobáková

Zuzka Ščobáková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som Čechoslovenka. Moje najobĺúbenejšie domáce zvieratko je Amálka. Mám 11 rokov a 2 malé sestričky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu